Bergsøy - Molde 1-1
1967
I 1967 var det endel Sunnmøringar i Oslo på laget "Sunnmøringen" som vann bygdelagsserien.
Bak frå venstre Jostein Flydal, Kåre Bjørkavåg, Norleif Korsnes, Ossbjørn Ramstad, Svein Sæter, Svein Eidem og Sverre Botn.
Framme frå venstre Jostein Myklebust, Arne Nyhaug, Øyvind Ramnefjell og Svein Kvalsund.