≡
Kamp for opprykk til 2.divisjon
Trykk for å gi saka ein tommel opp.
Vår sjanse til å rykke opp til 2. divisjon.
Vi hadde vunne 3. divisjon med 10 poeng føre Volda då vi skulle ut i den andre kampen om opprykk. Vi møtte Averøykameratene i kvalifiseringa, og spelte 1–1 på heimebane. Målet vårt var eit sjølvmål.
Vi hadde dermed ei tøff oppgåve framfor oss, og måtte score på bortebane. Vi tok turen ein dag før og overnatta i Molde, før vi køyrde vidare mot det vi håpte skulle bli 2. divisjon.
Vi stoppa opp og såg på utsikta før kampen. Nokre fine bruer og fin natur.
Trykk for å gi saka ein tommel opp.