Kvalifiseringskamp mot Averøy Tilbake

Kvalifiseringskamp mot Averøy

🕒 2002-10-13 00:00
🏷️ Fotball

Kamp for opprykk til 2.divisjon

Trykk for å gi saka ein tommel opp.
Bergsøy på veg til Averøya

Vår sjanse til å rykke opp til 2. divisjon.

Vi hadde vunne 3. divisjon med 10 poeng føre Volda då vi skulle ut i den andre kampen om opprykk. Vi møtte Averøykameratene i kvalifiseringa, og spelte 1–1 på heimebane. Målet vårt var eit sjølvmål.

Vi hadde dermed ei tøff oppgåve framfor oss, og måtte score på bortebane. Vi tok turen ein dag før og overnatta i Molde, før vi køyrde vidare mot det vi håpte skulle bli 2. divisjon.

Vi stoppa opp og såg på utsikta før kampen. Nokre fine bruer og fin natur.

Inspisering av bana før kampstart
Inspisering av ei god, men frosen bane før kampstart. Frost i ytterkantane, og ikkje særleg varmt.
Tribune under Averøykameratene mot Bergsøy
Mange på tribuna, og veldig mange heia på Bergsøy. Men etter 0–2 til pause, og 3–0 rett etter pause, var det over. Martin Løseth blei utvist, og til slutt tapte vi 5–0.
Etter kampen mot Averøykameratene
Kampen er over. Fred Frantsen, Tom Beddari og Arvid Kvalsund slår fast at det blir ein ny sesong i 3. divisjon neste år.
Averøykameratene blir gratulert etter kampen
Averøykameratene blir gratulert av Moldes Magne Hoseth.
Dei blå Bergsøy-draktene
Dei nye blå draktene fekk dermed ein grusom start i Bergsøy.
Trykk for å gi saka ein tommel opp.