Inne KM 2002 Tilbake

Inne KM 2002

🕒 2002-01-08 00:00
🏷️ Fotball

Knapt 4-5 tap mot Hødd

Trykk for å gi saka ein tommel opp.
Bergsøy under KM i Sunnmørshallen

Gruppespelet

Ja, no er innandørs-KM over for Bergsøy sin del. Turneringa i Sunnmørshallen gjekk laurdag og søndag 7. og 8. januar. Bergsøy var på laurdagen i innleiande gruppe saman med Norborg, Vartdal og Brattvåg 2.

Brattvåg 2 blei gruppas svakaste lag utan poeng, medan Vartdal til slutt måtte gi tapt på målforskjell i kampen om å gå vidare.

Bergsøy – Brattvåg 2 enda til slutt 9–1 i ein kamp Bergsøy hadde god kontroll på. Etter 1–0-scoringa gjekk det berre ein veg.

Så kom «arbeidsuhellet» mot Norborg. Bergsøy stilte med same lag, men tempoet og innsatsen blei for dårleg. 1–2-tap er ikkje mykje å skryte av, spesielt etter at Bergsøy tok leiinga 1–0.

Vartdal slo Norborg, så Bergsøy venta ein tøff kamp mot Vartdal i siste gruppekamp. Bergsøy burde vinne for å vere sikre på å gå vidare.

Det gjorde dei. Bergsøy vann 14–2 i ein kamp som blei ganske lett etter dei første scoringane. Vartdal rauk dermed ut på dårlegare målforskjell enn Norborg, medan Bergsøy vann gruppa.

Cupspelet

Så kom søndagen og sluttspelskampane. Første lag ut var Hareid.

Bergsøy mot Hareid i Sunnmørshallen

Det blei som venta ein tøff kamp, der Hareid spelte med sin typiske harde spelestil. Det blei gitt eitt gult kort til ein Hareid-spelar.

Bergsøy scora først, og Hareid utligna. Men etter 2–1-scoringa gjekk det berre ein veg, og kampen enda til slutt 8–1.

Krangel mellom Bergsøy og Hareid
På bildet over er ein typisk krangel som så ofte oppstod mot Hareid. Her står Hareid-trenaren og dommaren mellom Frank Sverre og Hareid-benken.

Neste kamp blei kvartfinale, denne gong mot eit Hødd-lag som slo Flø.

Bergsøy studerer Hødd mot Flø
Bergsøy-gjengen følgjer Hødd–Flø for å finne styrkar og svakheiter.

Det må seiast at Bergsøy ikkje blei direkte skremde av dette Hødd-laget, trass i namn som Nevstad, Ørsal og Lars-Ivar. Rett før kampstart gledde Bergsøy seg berre til å slå Hødd.

Sluttresultatet blei Bergsøy – Hødd 4–5. Det blei ein tøff kamp som ingen av laga fortente å tape. Det var i alle fall ingenting som tydde på at desse laga spelte i ulike divisjonar.

Bergsøy leia både 1–0 og 2–1 før Hødd snudde til 3–2. Deretter kom 3–3, før Hødd igjen tok leiinga til 4–3. Ny utligning til 4–4 gjorde sluttminutta svært spennande.

Christoffer bomma på ope mål, før Hødd scora vinnarmålet 30 sekund før slutt.

Det blei eit bittert tap for Bergsøy, som denne gongen hadde taket på Hødd, men som sleppte inn fem mål etter innlegg og dødballar. Samtidig meinte Bergsøy at dei hadde overtaket spelemessig, i alle fall defensivt.

Roy scora to identiske frisparkmål i denne kampen, begge hardt opp i motsett kryss. Han hadde også eit skot i stanga. Christoffer prøvde seg òg med ein lobb på ein feilplassert Lars-Ivar, men ballen gjekk utanfor.

Bergsøy hadde sjansen til å slå Hødd, men får prøve igjen seinare.

Bergsøy under innandørs-KM
Trykk for å gi saka ein tommel opp.